Photobooth of fotohokje huren

Hier lees je alles over onze Photobooth of Fotohokje. Heb je alles al eens meegemaakt op een personeelsfeest of familiedag ? Lees dan verder en wordt enthousiast over onze Photo Booth. Dat wordt lachen voor alle aanwezigen op het feest en je houd je gasten ook nog eens lekker actief. Voor een thema avond, huwelijksfeest of event, het Fotohokje is geschikt voor (bijna) alle binnenlocaties, buiten alleen onder een afdak en windvrije opstelling. De fotostrips kun je b.v. laten printen met een bedrijfslogo, naam van een bruidspaar of thema feest. De gasten gaan altijd naar huis met een leuke herinnering aan jouw feest.

Wat is een Photobooth / Fotohokje?:

Wanneer je bij de plek van de booth aankomt, zie je een tafel met hierop rare en leuke foto decor accessoires (Props) zoals brillen, snorren, hoedjes, maar ook tekstbordjes met de leukste kreten. Je kiest jouw accessoires en neemt plaats in de fotoruimte. Hier zie je een kleuren beeldscherm waarop je jezelf en je mede feestvierders ziet. Dan begint de pret. Maak een leuke compositie, houd de accessoires voor je hoofd en trek rare gezichten. Dat wordt lachen. Zodra je op de knop drukt, begint het aftellen voor de eerste foto. Hierna volgen er nog 2, dus loop niet direct weg na 1 foto. Zodra de laatste foto is gemaakt, stap je uit de cabine en komen er aan de zijkant 2 fotostrips uitgerold. Deze kun je zelf houden of verdelen onder de aanwezigen.

Onze Photobooth:

Ons fotohokje is voorzien van moderne en kwalitatief goede apparatuur. Het hokje zelf is neutraal hoogglans zwart en de fotoruimte kun je voorzien van een nostalgisch wit gordijn met fleurige bloemetjes, of een neutrale effen crème kleurige uitvoering. Onze prijzen zijn inclusief : eenmalig ontwerp van foto, logo of tekst, welke getoond wordt op het buitenste beeldscherm en afgedrukt wordt op de fotostrips, gebruik maken van de booth accessoires, onbeperkt printen van fotostrips, een vriendelijke en deskundige medewerker ter plekke, opbouwen en afbreken.

Let op:

onze Photo Booth is een compleet geleverde cabine, welke beslist niet vergeleken kan worden met goedkopere varianten waarbij enkel een fototoestel op een sokkel in de ruimte wordt geplaatst. Ervaring leert dat je gasten zich in een besloten Photo Booth veel vrijer en spontaner gedragen dan wanneer ze in een vrije ruimte staan. In de grote ruimte is er geremdheid en dat zul je zeker zien op de foto's. Als je toch kiest voor iets bijzonders, kijk dan niet enkel naar de goedkoopste prijs maar vertrouw op ons advies en ervaring. In onze Photo Booth zul je het gelach van de gebruikers tot ver in de ruimte horen. SUCCES VERZEKERD ...

Prijzen:

De meest geboekte tijd op een locatie is 4 uur. Wij bieden ook de mogelijkheid om 3 uur te boeken (minder is niet mogelijk) en wij noemen het tarief voor eventuele extra uren. Alle prijzen zijn inclusief: eenmalig ontwerp logo / foto / tekst t.b.v. het beeldscherm aan buitenzijde van de booth en print op de fotostrips. Gebruik maken van onze Foto Props accessoires. Onbeperkt afdrukken van fotostrips (2 identieke strips met elk 3 foto's) , minimaal 1 vriendelijke en deskundige medewerker ter plekke , opbouwen en afbreken van het hokje en het opgeruimd achterlaten van de ruimte.

Het bezorgtarief wordt berekend zodra wij de definitieve reservering opstellen, dit bedrag is dus nog niet bij de reservering opgeteld. Als richtlijn kun je hanteren: starttarief € 10,00 en hierna € 0,25 per gereden kilometer vanaf Heino (heen en terug).

  • bij reservering ga je akkoord met de algemene voorwaarden m.b.t. onze Photo Booth. Deze zijn te lezen op onze site, of kosteloos op te vragen. Wij zullen deze dan digitaal naar je verzenden.
3 uur € 395,00
4 uur € 449,00
5 uur € 509,00
6 uur € 569,00
7 uur € 629,00
8 uur € 689,00