Hier vind je veelgestelde vragen over een artikel, service of je bestelling.

Staat je vraag hier niet bij of is deze nog niet voldoende beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice zal je zo snel mogelijk van dienst zijn via info@degoedekeus.nl of 085-303 7494

Een artikel zoeken

Hoe vind ik snel een artikel? Om een artikel snel te vinden kun je het beste een term of woord via de zoekbalk invoeren. Je kunt ook via de zoekstructuur onder “Menu” kun je doorklikken naar de juiste (sub)rubriek.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Heb je wel een account? Log dan eerst in door rechtsboven op “Mijn Account” te klikken. Plaats de artikelen die je wilt bestellen in je winkelwagen door op de button “Bestel” of "In winkelwagen" te klikken. Zodra je jouw bestelling wilt plaatsen, kun je rechtsboven op het pictogram “Winkelwagen” klikken.

Hoe maak ik een klantaccount aan? Rechtsboven in het scherm staat “Mijn Account”. Als je hierop klikt, kun je kiezen voor twee opties: inloggen en aanmelden. Klik op “Aanmelden” om makkelijk een eigen account aan te maken.

Kan ik mijn bestelling annuleren? Om een snelle levering te kunnen verzorgen, is ons bestelproces geautomatiseerd. Dit betekent dat geplaatste bestellingen niet meer geannuleerd kunnen worden. Controleer daarom je bestelling goed voordat je deze afrondt.

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen? In verband met ons geautomatiseerd bestelproces zijn wijzigingen op geplaatste bestellingen niet mogelijk. Controleer daarom je bestelling goed voordat je deze afrondt.

Komt een artikel dat niet op voorraad is weer snel binnen? We doen ons best om onze voorraad snel weer aan te vullen. Wij zijn echter afhankelijk van onze leveranciers, waardoor de levertijd soms kan verschillen.

Heeft De Goede Keus een fysiek bezoekadres? Wij hebben een showroom aan de L.J. Costerstraat 4 in Heino (10 km. vanaf Zwolle)

Waarom heb ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen? Na het plaatsen van de bestelling wordt er automatisch een bevestigingsmail gestuurd. Soms komt deze e-mail terecht in de map Ongewenste e-mails. Indien dit niet het geval is, kan er een kopie van de e-mail worden aangevraagd via info@degoedekeus.nl.

Levering

In welke plaatsen leveren jullie? Wij hebben een showroom aan de L.J. Costerstraat 4 in Heino (10 km. vanaf Zwolle), maar bezorgen het verhuurassortiment in de gehele regio. Zwolle, DalfsenWijhe en Raalte en omstreken. Het verkoopassortiment in de webshop wordt in heel Nederland  geleverd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Afhankelijk van het moment van je bestelling en betaling, wordt deze binnen 1 tot 2 werkdagen verstuurd. Hierna zijn we afhankelijk van de bezorgdiensten.

Waar kan ik de voortgang van mijn bestelling/zending zien? Zodra je bestelling is verwerkt en verstuurd, krijg je een e-mail met een Track and Trace code, met uitzondering van “brievenbus-post”. In deze e-mail staat een link naar een verzendoverzicht. Via deze link kun je in een tijdsvenster zien wanneer verwacht wordt dat het pakket bij jou wordt afgeleverd. Aangezien de vervoerder in veel gevallen de verzending nog moet verwerken kan het zijn dat deze link pas na enkele uren geactiveerd wordt.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? De bestelling kan tijdens openingstijden – of hierbuiten na overleg – worden afgehaald in onze showroom in Heino.

Leveren jullie ook naar andere Europese landen? Ja, echter de verzendtijden en kosten kunnen dan logischerwijs afwijken.

Ik heb een defect artikel ontvangen. In het geval dat er een defect artikel wordt afgeleverd, kun je dit binnen 24 uur melden via info@degoedekeus.nl. Vermeld ook je bestelnummer en het artikel. Wij gaan het dan zo snel mogelijk oplossen.

Retourneren

Moet ik betalen om (een deel van) mijn bestelling te retourneren? Ja, de kosten voor het retourneren van (een deel van) je bestelling betaal je als consument zelf. Meestal zijn de retourkosten voor een normaal pakket ongeveer €6,95.

Garantie

Je hebt recht op wettelijke garantie. Dit betekent dat het product moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Is dit niet het geval dan is de verkoper verantwoordelijk voor herstel, vervanging of een terugbetaling als er geen oplossing meer is.

Ik wil een klacht of fout melden

Het team van De Goede Keus doet er alles aan om de kwaliteit van onze website en service zo hoog mogelijk te houden. Mocht er toch iets niet helemaal aan je verwachtingen voldoen, dan proberen we je graag alsnog tevreden te stellen. Je kunt dan een e-mail te sturen naar onze klantenservice via info@degoedekeus.nl . Binnen een werkdag proberen we je een antwoord te geven en samen tot een oplossing te komen. Ook wanneer jouw vraag niet bij de veelgestelde vragen is benoemd kun je natuurlijk contact met ons opnemen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van een klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).